2011. május 2., hétfő

Zodiákus

Mindenki azt mondja, hogy nem hiszek a horoszkópban, de mégis mindenki olvassa azokat. Én nem titkolom nyitott vagyok az ilyen dolgokra, mert az ember úgyis belemagyarázza, hogy igen ez tutira rá illett. Mindig kell valami magyarázat! Ráadásul ikrek vagyok, kettős személyiség, azaz az egyik felem csak csinál valami hasonlót, mint a horoszkóp.
Mit írt a mai napi horoszkópom?
"Május hó első munkanapja kissé zsúfolt. Aggodalmait ne tárolja magában, szabaduljon meg tőlük, beszélje ki magából a legbizalmasabb barátjával."
Mi történt? Reggel hétre bementem, na nem a horoszkóp miatt, hanem mert tudtam, hogy háromnegyed négykor le kell lépnem, mert szemészetre megyek.  Na meg amúgy sem vagyok egy sokáig alvós fajta:)
Beértem, nekiálltam, egy telefon, két telefon, e-mailek, határidős feladatok, újabb feladat, ebéd, egy szipiszupi összeröffenés a kollégákkal, ahol aktuális témák kerülnek nagy plénum előtt megvitatásra, az idő fogy,a  feladat tenger...Szemészet átszervezése (nem vagyok egy rossz szervező), zsír, aztán mégsem, oké mégis nekem kell mennem...feladom, majd holnap folytatom...végre kicsit lazábban fogom fel a dolgokat, mint ahogy szoktam:)
"Vannak esetek, amikor a legjobb ötleteid is áldozatul esnek a körülményeknek" Victor Kiam

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése