2011. május 22., vasárnap

Pont 3

Mi történt ma három éve? Az egyik legkedvesebb barátom betöltötte a 29. életévét, Csézy kiesett az eurovíziós dalfesztiválon, és ez volt a XIV. Szegedi Borfesztivál 3. napja. Abban a szerencsétlen helyzetben voltam, hogy a következő héten kellett szakvizsgát tennem, így a borfesztivál hetében megérdemelt, azaz kiérdemelt tanulmányi szabadságomat töltöttem otthon. Mindenki sajnált.... és igen az emberben van egy kis rossz érzés, hogy kedves kollegái csak délután jönnek ki borozni aztán sietnek is haza mert másnap munka és pihenni kell, ő meg csak felcsapja a telefonkönyvet kiválaszt egy kedves ismerőst és úgy, mint amikor még egyetemista volt ha van kedve hajnalig iddogál a Széchenyi téren jó társaságban:) Mert társaság az volt, ő meg éppen szingli volt már lassan két hónapja...ami nem egy nagy idő, kivéve ha nem egy kapcsolatfüggő csajsziról beszélünk....
A délután nem indult simán.....Makóról jött, mert egy szingli csajnak műkörmei vannak, amit három-négyhetente rendbe kell hozatni, mivel otthon Makón olcsóbbak a szolgáltatások ott kezdte a délutánt, aztán irány Szeged...Andi az állandó partytársa és szintén a szakvizsga szenvedő alanya felhívta, hogy nincs kedve ma már kimenni a borfesztre, mert hulla..főhősünk nem ijedt meg annyira, otthon megdörzsölte a március 15-én elvégzett reiki tanfolyam oklevelét, lesz ami lesz életében először és azóta is utoljára, legyen elég energiája... a hideg ellen betett egy széldzsekit a miniatűr táskájába, és egy speciális gumitömlőt is, sose lehet tudni alapon...
Kisimulva felpattant a numero 9 troli járatra és betrolizott a Széchenyi térre, ott már várták volt egyetemi évfolyamtársai és ő is...Őt nem ismerte, sőt még nem is hallott róla, amikor meglátta barátnője kolléganőjének volt pasijaként került bemutatásra, senki nem értette, hogy miért együtt jöttek ki a borfesztiválra, holott már régen nincsenek együtt...nők, ment a pletyka...de ekkor még elkerülték az asztalukat...
Aztán egyre sötétebb lett, egyre több bor fogyott és megjelent Ő, az előző nagy Ő az új barátnőjével és helyet foglalt az asztalunknál....pontosabban odatolakodott és több dolog miatt kérdőre vont, ekkor mutatkozott be Ő és elkezdtünk beszélgetni, fényképezkedni, inkább rá figyeltem, mint a volt nagy Ő-re, akit szerencsére a fiúk kellően lerendeztek és elsomfordált......Fogytak az emberek, hűvösebb lett, már csak hárman iszogattunk, pontosabban Olivérrel (Irsai) négyen voltunk és Ő azt mondta, hogy Olivérrel hazakísérnek engem és a barátnőmet..A barátnőm először tiltakozott, rá kellett ripakodjak..igen akkor én megéreztem valamit...(Talán azt amit azóta többször hallottam vissza, hogy nem is én voltam a kiszemelt áldozat, hanem a barátnőm?)
A széldzsekire neki volt szüksége, ahogy kihalásztam a táskából a gumitömlő is kirepült, ami nem kicsit volt egyben égő és mulatságos..azt hiszem rögtön egyértelmű volt a helyzet... A barátnőmet hazakísértük, pechemre vagy szerencsémre én laktam messzebb, így mi folytattuk az utunkat..a folytatás annyiból állt, hogy átmentünk az út túloldalára, ahol heves csókcsatába kezdtünk...így kezdődött...:):):) Életem egyik legszebb éjszakája volt:):)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése