2011. május 5., csütörtök

A nagy Ő

Pár napja kezdtem ezt a csajos blogot, de pasikról még nem volt szó, úgy éreztem már nem halogathatom tovább ezt a témát sem:)
Ő nagyon régóta része az életemnek, ő az a fajta pasi, aki elvisel (eddig hosszú távon ilyet apukámon kívül nem nagyon találtam). Nem veszekszik, nem kiabál csak néha, akkor is csak annyit mond gyerünk, gyerünk!!!:) Ismerem az összes viccét, nem tud újat mondani, de jó vele, megizzaszt...van amikor hónapokra eltűnünk egymás elől, aztán újra összejövünk, mint tegnap este és ma reggel is...ilyenkor amikor már nagyon régen láttam, ráérzek a vele töltött idő édes ízére....általában akkor találkozom vele, amikor egy-egy kapcsolatom véget ér, független leszek és szükségem van plusz tevékenységekre/programokra.
Ő nem egy szívtipró, legalábbis nem az én esetem, 165 cm magas (de max 167) és imádja a feleségét és a három gyerekét. Igen ha még nem találtátok volna ki ő az én kedvenc 1000 kalóriás kick-box edzésem fitneszguruja Schobert Norbi!!!! Sokan szidják, de tud valamit!!! Ezt az edzésprogramot mindenkinek ajánlom!!! Nem túl hosszú, de nagyon jól átmozgat. És nem lehet megunni...(főleg úgy, hogy ha más nyelveken hallgatod:) én tegnap és ma reggel angolul raktam be:).
És jól indult a napom!

1 megjegyzés: