2011. május 8., vasárnap

A nem is olyan új szerelem

Muszáj muszáj erről is írnom....
Ha már május, ha már szerelem.....
Minden egy esős novemberi vasárnapon kezdődött...Aktív nap volt: Makó haza anyáékhoz, utána mozi Harry Potter és este hatkor randi....nem tudtam, hogy mire számíthatok csak reménykedtem benne, hogy jól fog elsülni. Mindig nyitott voltam az újdonságokra. Nem spiláztam túl az öltözködést. Vannak fix szettjeim, most is kiválasztottam egyet. És akkor pontban hat órakor elkezdődött....Akkor találkoztam vele először.....ha röviden össze kellene foglalnom az első benyomásaimat: Zseniális, Univerzális, Mosolygós, Boldog, Aktív
Igen ez a nagy szerelem, ami november óta rendíthetetlen a  ZUMBA iránt. Ezúton szeretném megköszönni Áginak, aki novemberben elvitt az első zumbás rendezvényre, Annamarinak, aki hétről hétre olyan órákat tart, hogy bármilyen pocsék hangulatom is van az rögtön elszáll, a barátaimnak, akik megértik, hogy a zumba órák időpontjai szentek és ahhoz igazítok minden mást, a kollégáimnak, akik kénytelenek a zumba zenéket nap közben is élvezni, és mindenkinek, aki kisebb nagyobb rábeszélésre legalább egyszer már eljött velem kipróbálni ezt a ma egyik legdivatosabb mozgásformát. Na nem mintha követném a divatot félreértés ne essék:):)
Hogy nekem miért jó a zumba? Nem vagyok egy nagy táncos, tudom magamról, hogy nem mozgok jól, ráadásul az esetlenséghez még egy nagy test is társul.De itt minden órát azzal kezdünk, hogy mosolyogj, mozogj és élvezd, mindenki magára figyel senki nem néz téged...és igen úgy éreztem, hogy itt egy kicsit kiélhetem a nőiességemet, és már szilveszterkor is bátrabban roptam (persze a megfelelő mennyiségű alkohol is bennem volt) a buliban.
Mindenkinek ajánlom, ha valaki kedvet kapott jöjjön el, csak vigyázzatok, mert fertőző és nagyon könnyen szerelembe lehet esni:):)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése