2011. május 17., kedd

Vásárlás

A május egyik legjobb programja a Szegedi borfesztivál. Ha esik ha fúj azért, ha jó idő van azért, van egy hangulata, illetve nekem három évvel ezelőttről nagyon szép emlékeim vannak róla, de erről majd máskor...tudom mindig csak ígérgetek:). A múlt hét pénteken kezdődött, de én még nem tettem tiszteletemet e neves eseményen, pedig máskor legszívesebben minden nap ott lennék....Mi történt? Tegnap hideg volt, masszázson voltam, majd a legnagyobb szerelmemnek a zumbának hódoltam, igen oda ha hideg van akkor is megyek! Ma eljutottam munka után a varrónőhöz, igen aki nem tévedés 4 db szoknyámat vette be....mert január óta nemcsak a régi munkahelyemtől, a pasimtól, hanem még 10 kilótól is sikerült "megszabadulnom":):) Hogy melyiket nem bánom? Találgathattok! A nyári kollekciómat ezért kicsit át kellett szabatni, persze azt kértem a varrónőtől, hogy vágja ki az anyagot, mert soha többet nem hordhatok akkora szoknyákat, azaz visszaváltozásra nincs lehetőség. Ezen felbuzdulva és mert olyan jó idő volt és mert a fél hetes zumbára nem volt hely :( kis bringázás után betértem a napfényes borfeszt helyett a plazaba. Ami azt illeti a mínusz tíz kiló ellenére kis jóindulattal sem vagyok még plázacica, ezért az ottani ritmust nehezen tudom felvenni, ezért két boltot pécéztem ki magamnak, az egyik a pár hete 50%-os kedvezményt adó JC volt, ahol 1800-ért sikerült vennem egy felsőt, egy karkötőt, egy fülbevalót és egy bugyit...megfigyeltétek már, hogy amikor az ember egyedül marad elkezd magának szexi dolgokat vásárolni? Én például amióta egyedül vagyok csak szexi fehérneműben alszom itthon....a barik és az elefántok az ágyneműmön biztosan nagyon örülnek ennek, mást ugyanis nem tudok elkápráztatni vele.... még:):) Tehát e nagy bevásárlás után az eredeti cél a CA felé vettem az irányt mert vennem kell farmert. Elhatároztam, hogy 42-esnél nem vehetek nagyobbat, de ha a 40-esbe bele tudom magam szuszakolni akkor azt veszem meg. A tervem sikerült, bár eléggé felháborított, hogy szinte a nadrágok 90%-a szűkített szárú volt..amit az én még nem legideálisabb alakomon el tudtok képzelni...van fenék, van comb...kötözött sonka:):)
"Farmernadrágot csak kipihent állapotban szabad vásárolni, amikor hiszti szintünk a nullához közelít. Ez később úgyis megváltozik. Rengeteget kell próbálni, türelmesen és minden oldalról, tetőtől-talpig, a legapróbb részletekig mindent megszemlélve magunkon"
Amúgy is utálok magamnak nadrágot vásárolni (szembesülni mindig a tükörrel és önmagammal - ennek ellenére ma ebédre is lecsúszott a saláta mellé két palacsinta, persze ez a csordaszellemnek köszönhető - köszi kedves éhenkórász 5.1 és kifiz csoport, de  a vacsora ma kimaradt - két virsli lett volna tudjátok éhes disznó makkal álmodik:), nem vagyok egy türelmes vásárló, ráadásul egyedül is mentem....de találtam egy "igazit" potom 9000 Ft-ért, amit az eladó állítása szerint 5 év óta ennyiért árulnak...a hétvégén - nem a reklám helye -, de 20%-kal olcsóbb lesz minden abban a boltban....azért én még másutt is szétnézek...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése