2012. október 24., szerda

VIEF2

Na jó, lassan eltelik egy hét, persze munkás hét áll mögöttem:) Végülis VIEF2, talán kicsit jobb a bejegyzés címe. V=Van I=Itt E=Egy F= Férfi. Hihetetlen, de igaz. És nem csak egy :) Hát igen ez a ladybirdmay már csak ilyen:) Na jó nyilván nem blogolnám bele a vakvilágba, meg az ineternetvilágba úgy, hogy tudom, hogy mindkét férfi olvassa ezt a blogot. Csak az egyik olvassa:) Nagyon egyszerű a magyarázat a másik "férfi" még nem tud olvasni, de garantálom, hogyha felnő akkor a legjobb olvasóim között lesz.
2012. júniusában történt valami. Megváltozott az életem gyökerestül. 17-én megszületett az unokaöcsém az első szerelmem Bendegúz és 23-án - igen négy hónapja - találkoztam valakivel, aki szintén nagy hatással volt/van rám. Rám talált az elsöprő szerelem? Szerintem igen. Mindkét férfi elbűvölt, lila ködbe burkolt és egyfolytában csak velük akarok lenni. Ez azért munka, barátok mellett nem könnyű, hogy ladybirdmay mindent félredobott-e? Erről szól a holnapi/mai bejegyzés...türelem...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése