2012. október 17., szerda

VIEF

Kissé értelmetlen a bejegyzés címe? Senki sem fogja soha elolvasni? Nem baj úgyis csak főnként magamnak vagyis a magam lelkének megnyugtatása miatt írogatok, hiszen a rendszeres olvasóim már eltűntek....Na én sem foglalkoznék egy olyan blogíróval, aki félévente egy finoman fogalmazva "nem túl erős" bejegyzést ír. Úgy tűnik regényt nem fogok már írni, vagy ha igen minimum 40 évig, bár addigra már talán kicsit szenilis leszek és elfelejtem mi történt az elején mire a végére érek. Na de térjünk vissza  a blogíráshoz...Tegnap este új löketet kaptam :) Valaki, aki borzasztóan fontos a számomra azt mondta, hogy tetszik a stílusom és írjak, írjak, írjak.
Nekem ez egy terápia mindig is tudtam. Akkor kezdjük!!!
Lehet szavazni, hogy milyen kitartó leszek most!:):)
Holnap folyt. köv.
És mi a VIEF? Talán majd holnap...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése