2012. november 22., csütörtök

Té-MA

Amikor leülök írni mindig van egy téma a fejemben amit szeretnék veletek megosztani. Ma nincs konkrét témám. Érdekes, annyi minden kavarog  a fejemben, annyi minden zajlik körülöttem, hogy nem tudok koncentrálni egy dologra. Most a lakásom "dolgozó" részében ülök maszkkal a fejemen bjutitájm. A körülmények ideálisak. Közvetlen jobboldalamon az ágy, ami három részre van szedve és nyomja a combomat, a bal lábamat az íróasztal oldala nyomja, mert a  széket nem tudom rendesen behúzni az asztal alá, hisz mint említettem ott az ágy. Bal oldalamon a kis komód full poros, rajta egy biciklis táska és egy védőszemüveg fúráshoz, vagy ha bármi történik:) Az asztalon szerszámos doboz, a lábamnál csavarhúzó készlet. Bal oldalamon tíz centire egy szekrény. (Na ha  a munkahelyemen az irodánk bútorraktár, akkor most ez a kis szobácska extra durva bútorraktár, ahová tigrisbukfenccel tudsz bejutni és csak egy kicsit van klausztrofóbiád) Aki nem tudja az is kitalálhatja, hogy nagy felújításban vagyok. Ami azt jelenti, hogy bentről a szobából 8 napja az összes bútort kiráncigáltuk a kis "dolgozóba", hogy bent legyen festés, tapétázás, padlólerakás. Hát lett. A hétvégén ki lett festve, tulipános tapéta felrakva és ma a laminált padló is lekerült a földre. Az összkép ahogy a nagykönyvben meg van írva...bár a szegő még nem került fel, de holnap délután az is meglesz és akkor már "csak" a bepakolás várat magára! Már kifelé is selejteztem, de nem eleget! Én az a típus vagyok, aki ha egyszer beindul akkor meg tud szabadulni dolgoktól, de néha jól jön a segítség. A miniatűr konyhámból a tavasszal annyi dolgot "kidobatott" a barátnőm, hogy ihajj és mindegyiknek lett gazdája a vaterán, én meg nem szomorkodom nélkülük. Az emberlányának vannak felesleges dolgai ugyebár, de amikor a lámpa leszerelésénél felteszik neki a kérdést, hogy ugye szigetelő szalagod van csak néz, mint borjú az újkapura. Osztán honnan lenne? Persze gondolj gondolj Micimackó, mintha a szerszámosládában - na ne nagyzolj Emi az csak egy cipősdoboz - lenne. Persze nem volt. De az a szerencse, hogy ma -azóta eltelt 5 nap - megtaláltam! Van szigetelőszalagom, jó helyen, egy fém teásdobozban, ahol az olyan tollaim vannak, amikbe betétet kellene vásárolnom..igen igen több éve:). hogy mi az összefüggés a tollak és a szigetelőszalag között? No answer:) van több órám is..azokba elemet kellene vásárolni...
Apropó cipősdoboz- a selejtezésnél erre is figyelni fogok, idén is szeretnék örömet szerezni valakinek/valakiknek!
www.ciposdoboz.hu
Ez nem a reklám helye!
Jó éjt:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése