2014. március 25., kedd

Tegnapi bejegyzés

Sziasztok!

Gondoltam keresek a neten egy blogot, amit már régen elhanyagolt az írója és írok. Hoppá nem is kellett sokáig keresgélnem :) Több mint egy éve nem írtam, a rendszeres olvasóim már biztosan eltűntek, de van valaki, aki naponta azzal "nyösztet", hogy mikor jelentkezik már újra ladybirdmay?
Tegnap hétfő volt és 24-e gondoltam akkor nekikezdek újra. De mire elaltattam Bazsit és kimentem a páromhoz inkább vele foglalkoztam, minthogy az altatás közben fejben már jól megszerkesztett szöveget papírra - nono - netbookra vessem.
De, hogy ki az a Bazsi? Mi történt az elmúlt egy évben? Röviden kismama lettem majd anyuka. Hosszabban remélhetőleg majd a blogon rendszeresen jelentkezve olvashatjátok a történéseket velünk.
Tegnap még mi motivált? Bazsi elkezdett tapsolni és Timi barátnőm, akitől ezt a csodaszép szettet kaptam. A színeimet....kezdenek visszatérni
És mit határoztam el még tegnap?
1. Minden nap kis füzetbe, aminek a csodás borítóját még Bazsi születése előtt megvettem írok valamit a napunkról.
2. Írom ezt a blogot.
3. Olvasok minimum egy oldalt a Barbitól kb egy éve megkapott angol nyelvű Csokoládéból
Ennek két oka van a) nem tudok angolul és mostanában van egy nagyon kedves ember a közelemben, akivel jó lenne beszélgetni nem csak makogni/mutogatni/nevetni/kacagni b) Bélától isteni finom csokikat kaptam
a  névnapomra kézzel készülteket. 10 db különböző ízűt. Nem nem egy nap alatt fogyott el, kb 36 óráig kitartott :)
Szóval üdv mindenkinek szép tavaszt!!!!!

1 megjegyzés: