2013. január 23., szerda

Buszozás

Ma reggel Makóról jöttem vissza Szegedre. Előttem három 20 éves ült. Ugye mint tudjuk 22 éves vagyok, csak hétköznaponta 30 és ez a 10 év igen nagy generációs különbségeket rejt. Miről beszéltek a fiatalok?
első téma: hogyan fogjuk magunkat halálra inni a hétvégén
második téma: március 20-ra beidéztek a rendőrségre harmadrendű vádlottként ez mekkora poén..., á csak kivertünk egy kirakatot matta részegen a haverjaimmal..és a másik fiú megkérdezi: és ez miért baj?
Sajnos kivételesen se újság, se könyv nem volt nálam és persze ezek a fiatalok nem suttogva beszélnek, hanem 1000 decibellel nyomják (nem vagyok teljesen tisztában a decibel fogalmával:)
És indulás előtt kora reggel még az ágyban játszottam a hét hónapos Bendegúzzal, aki csupa mosoly, huncutság, tisztaság...kissé nagy volt a kontraszt

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése