2014. május 27., kedd

Nézelődéses

Mintha elmaradtam volna az írással? ;) Ember tervez, Emi lelkes :)
A legaktuálisabb dolgoról írok most, ami történik az életünkben. Úgy döntöttünk, hogy nagyobb lakásba költözünk. Mivel ebből a 37m2-es lakásból mindent kihoztunk, amit lehet ideje lépni. Persze anya, akinek a várandósság óta az érzékenységi küszöbe egyre lejjebb van, többször megsiratta már ezt a lakást, de hiába ez kicsi. Így először a Férfi volt az, aki nagyon belevetette magát az ingatlankeresésbe, és a Nőt nem is annyira érdekelte ez az egész, de aztán amikor komolyabbra fordult a dolog már ő is csak az ingatlankeresésnek élt esténként, napközben, amikor a Picúr aludt.
Két hete néztük meg az első lakásokat. Előtte "részt vettünk" egy online Hogyan adjuk el a lakást? tanfolyamon, ami alapján azt vártuk, hogy minden lakásba beépve süteményillat leng majd körbe bennünket :) Természetesen biztosak voltunk abban, hogy ezt a tanfolyamot minden magára valamit is adó eladó elvégezte. Persze a lakások 90%-át ingatlanosok árulják, így bennük is bíztunk e tekintetben.
Az első lakásidőpontra futottam a babakocsival miközben szakadt az eső, mert persze anya pöccre betervezi a napokat, nehogy a Picúr unatkozzon. Na jó a Nő sem szereti az egyhangúságot :) Az ingatlanközvetítő nagyon profi volt, amikor a tulajt megláttam kicsit megijedtem - kigyúrt jó magas jó nagydarab pasi - gondoltam na ez nem sütött nekünk túrós pogácsát. Pedig fél 12-re mentünk, gondolhatta volna, hogy közel az ebédidő. A lakás olyan volt, amilyenre számítottunk eléggé felújítandó. De ez volt az első!
Jött a második aznap este szakadó esőben toltam megint a babakocsit, szerencsére itt szeretnénk maradni a környéken, tehát max 10 perc bármelyik kinézett lakás. Itt egy gyenge kézfogású, halk szavú, nem valami magabiztos kiállású értékesítő fogadott bennünket. A lakást albérlők lakják, a beígért süteményillat helyett füst lengte be az egész lakást, mely a képek alapján igen csinosan felújított. Ja hogy elfelejtették lefényképezni egy pár beázás nyomait? Ami persze nem is beázás - a lakás felett már csak a tetőtér van - á dehogy az csak valami folt. Mindhárom szobában? No problem. Mikor épült a ház, mennyibe kerül a panelprogram, mennyi a közös költség..ezekre a kérdésekre az ingatlanos nem tudott válaszolni, akár helyet is cserélhettünk volna vele. Így szerintem nem lehet eladni egy lakást! Nem vagyok feminista, de azóta még egy férfi értékesítővel találkoztunk, aki szintén úgy tűnt, hogy nem árulja ezt a lakást, mert egy kérdésünkre sem tudott normálisan válaszolni. De lehet, hogy pont ilyen mulya pasikat fogtunk ki. Persze volt olyan is, akivel már egy telefonbeszélgetés után találkozni sem akartam, mert már ott elmondta, hogy nekünk lejjebb kéne adni az igényeinkből. Na tessék! Még jó, hogy én vagyok a Kedves Vevő. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése